دانلود رایگان

ساخت وبلاگ

Detroit: Become Human از 1/5 میلیون نفر بازیکن هم گذر کرد

  • Detroit: Become Human از 1/5 میلیون نفر بازیکن هم گذر کرد

    چندی پیش بود که پس از چندین سال انتظار شاهد انتشار جدیدترین اثر دیوید کیج (David Cage) با نام Detroit: Become Human بودیم. عنوانی که به گفته کیج، بزرگترین بازی عرضه شده استودیو کوانتیک دریم (Quantic Dream) تا به امروز است. حال به تازگی اطلاعات جدیدی از بازی منتشر شده که نشان می‌دهد تعداد افرادی که به تجربه این عنوان پرداخته‌اند از مرز ۱٫۵ میلیون نفر عبور کرده است.

    صفحه رسمی توییتر Detroit: Become Human در خبری اعلام کرد که بیش از ۱٫۵ میلیون نفر به تجربه بازی پرداخته‌اند. همچنین زمان سپری شده در بازی بیش از ۲۰ میلیون ساعت است که می‌توان گفت به طور میانگین هر نفر ۱۳ ساعت به تجربه این عنوان پرداخته است. البته باید در نظر داشت که این تعداد بازیکن نشانگر میزان فروش بازی نیست.

    بنابر گفته دیوید کیج، استودیو کوانتیک دریم در حال کار برروی چند پروژه‌ی دیگر است اما هنوز جزییاتی از این عناوین در دسترس نیست و به نظر می‌رسد که مدت زمان زیادی به معرفی آن‌ها باقی مانده است.

    عنوان Detroit: Become Human هم اکنون به صورت انحصاری در دسترس کنسول پلی‌استیشن ۴ قرار دارد.

    این بازی خوش ساخت جز بازی های بسیار مورد انتظار کنسول پلی‌استیشن ۴ نیز هست که مقاله آن را می توانید از این لینک بخوانید.

    منبع:گیمفا.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : Detroit,Become,Human,از,1,5,میلیون,نفر,بازیکن,هم,گذر,کرد,بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 174 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 14:41

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : درامد,ماهانه,2,میلیون,تومان,از,اینترنت,در,کار,میکنم,درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 188 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 23:19

دانلود بازی AIRHEART Tales of broken Wings + Update v1.06 برای کامپیوتر

  • دانلود بازی AIRHEART Tales of broken Wings + Update v1.06 برای کامپیوتر

    بازی AIRHEART Tales of broken Wings یک اثر اکشن هیجان انگیز است که رقابت با هواپیما را به صورت مینیمال برای بازیکنان فراهم کرده است. هر مرحله از بازی روی مراحل پایینی قرار داده شده است و شما یک ریتم پیوسته از بازی را تجربه می کنید. بازی تماما روی سطوح استراتوسفر جریان دارد و جهان زیبایی را از این نظر شاهد هستیم. داستان بازی در شهر گراناریا جریان دارد که شهری قرار گرفته در آسمان است. شما یک خلبان جوان به نام آملیا را ملاقات می کنید که در آرزوی رسیدن به لبه دنیا است و رویاهای عجیبی را در سر می پروراند.

    بازی دارای موانع زیادی است که گاها بسیار هم خطرناک می شوند و باید با مهارت کامل از آنها عبور کنید. تنها کافی است که موتور خود را روشن کنید و آماده اوج گرفتن تا نهایت آسمان ها باشید. بخش مبارزه با دشمنان، ترکیبی از چندین حالت است و می تواند ماجراجویی های بزرگی را برایتان به ارمغان داشته باشد. خود را برای شکار هواپیماها اماده کنید و خواهید دید که چقدر چالش سختی هستند. هواپیماهای غول پیکر باس های بازی AIRHEART Tales of broken Wings را تشکیل می دهند و باید با قدرتمندترین سلاح ها به مصاف آنها بروید. مکانیک کنترل هواپیماها دارای قلق های مخلتفی است و بسیار روان احساس می شود.

    AIRHEART Tales of broken Wings PC-PLAZA

    آپدیت بازی Update v1.06-PLAZA اضافه شد

    دانلود-بازی-AIRHEART-Tales-of-broken-Wings

    بازی AIRHEART Tales of broken Wings دارای بیش از ۴۰ نوع سلاح است که باید با آنها دشمنان خود را قلع و قمع کنید و بتوانید برای ساخت قطعات جدید هواپیمای خود، امتیازات زیادی را کسب کنید. باید دارای المان های سرگرم کننده بسیاری است و رقابت با حجم عظیمی از دشمنان همواره آدرنالین خون شما را بابلا می برد.

    طرفداران بازی های اکشن قطعا با این اثر سرگرم می شوند و در یک فضای بزرگ و گرافیک سه بعدی، حضور خواهند داشت. دشمنان قصد سرقت از شما را دارند و باید با تجهیزات جدید همواره به استقبالشان بروید. پیدا کردن پایگاه های هوابرد و فرود آمدن روی ان وظیفه خطیری است که باید انجام دهید. فصول قابل تغییر هستند و ریتم بازی را تحت تاثیر قرار می دهند. سبک هنری منحصربفرد بازی، به وضوح در بازی دیده می شود و می تواند شدیدا شما را تحریک کند. بالاخره با یک بازی تمام عیار طرف هستیم و به احتمال بسیار زیاد از تجربه آن شگفت زده خواهید شد.

    Airheart is a dieselpunk airplane action game, where every colorful level is built on top of the previous one, all the way up to the stratosphere.

    Welcome to Granaria, a flying city in the clouds. Meet Amelia – a young pilot and fisherwoman wishing to reach the abundant worlds edge. Sky fishing became a really dangerous job, with pirates roaming around everywhere. So start your engines, arm your airplane and get ready to make the catch of a lifetime!

    سیستم مورد نیاز

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    OS: Windows 10,8,7 (64 bit)
    Processor: Intel Core I5 2,3 GHz
    Memory: 4 GB RAM
    Graphics: nVidia® Geforce GT 650M
    DirectX: Version 11
    Storage: 2 GB available space

    سیستم پیشنهادی:

    OS: Windows 10,8,7 (64 bit)
    Processor: Intel Core I7, 2,2 GHz
    Memory: 4 GB RAM
    Graphics: nVidia® Geforce GT 750M
    DirectX: Version 11
    Storage: 2 GB available space

    ۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

    ۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

    ۳) به نصب بازی بپردازید.

    ۴) محتوای موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

    ۵) از اجرای بازی لذت ببرید.

    رزرو مکان تبلیغاتی

    اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : دانلود,بازی,AIRHEART,Tales,of,broken,Wings,Update,v1,06,برای,کامپیوتر, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 188 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 16:47

فال روزانه پنجشنبه 11 مرداد 97

  • فال روزانه پنجشنبه 11 مرداد 97

    فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است.فال روز پنجشنبه 11 مرداد – 2 آگوست برای امروز شما

    فال روزانه متولدین فروردین ماه

    اگر امروز بتوانید خلاقیت تان را به نمایش درآورید خواهید دید که یک فرصت چشمگیر پیش پای تان قرار می گیرد. اکنون نباید به خاطر قضاوت دیگران خودتان را محدود کنید. امروز همه چیز مربوط به نشاطی است که در حال تجربه ی آن هستید، به ویژه اگر سعی کنید که به دنبال آزادی و فرار از محدودیت ها باشید. لازم است که برای مدت کوتاهی همه ی وظایف تان را از نو سازمان دهی کنید، طوری که بتوانید از کمک و حمایت دیگران بهره ببرید. اکنون فرصت از آن شماست تا مثبت اندیشی خود را نشان دهید.

    فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

    به نظر می رسد که یک نفر از اعضای خانواده یا دوستان تان امروز نقشه های بزرگی برای شما در سر دارد. برای یک مأموریت انتخاب شده اید، البته نه با اراده ی خودتان. اما تمایل دارید حالا که انتخاب شده اید در مسیر قرار بگیرید و ببینید چه پیش می آید. بد نیست گاهی به دیگران فرصت دهید که به جای شما انتخاب کنند.

    فال روزانه متولدین خرداد ماه

    امروز سرتان خیلی شلوغ است، اما در کنار کارهای زیادی که دارید از تفریح و نشاط هم برخوردارید. آدم های زیادی هستند که باید به دیدن شان بروید و جاهای زیادی که باید به آن ها سر بزنید. اما احتمال بروز مشکلات هم وجود دارد، زیرا ممکن است امروز نتوانید طبق برنامه عمل کنید. نگذارید هیچ چیز مثل آوار روی سرتان خراب شود. تا دیر نشده وظایف تان را تقسیم کنید تا کمی از بار مسئولیت های تان کم شود.

    فال روزانه متولدین تیر ماه

    امروز ممکن است از چیزهایی که می گویید خودتان تعجب کنید، به ویژه اگر قصد نداشتید که احساسات تان را با دیگران در میان بگذارید. به نظر می رسد که تصمیم دارید دیگران را هم به درون لاک دفاعی خود راه دهید. البته رازی ندارید که از آشکار شدن آن بترسید، اما اگر احساس ناراحتی کردید می توانید از آن ها بخواهید که شما را تنها بگذارند. یادتان باشد که این شما هستید که حد و مرزهای خودتان را مشخص می کنید.

    فال روزانه متولدین مرداد ماه

    اگرچه امروز از نظر احساسی دچار مشکل شده اید، اما با این حال هنوز هم نسبت به روند امور خوش بین هستید. تنها کاری که از دست تان برمی آید این است که به یک چیز بارها و بارها فکر کنید. البته به نظر می رسد که دیگران متوجه پیچیدگی های فکری شما نیستند. لزومی ندارد که دیگران را در افکارتان شریک کنید، آن ها در نهایت از نتیجه ای که رقم خواهید زد خوشحال می شوند.

    فال روزانه متولدین شهریور ماه

    امروز ممکن است قبل از این که از شما بخواهند افکارتان را رو کنید. اکنون تمایل دارید که همه چیز را بگویید، اما رازی دارید که آن را فاش نخواهید کرد. سعی کنید در هر شرایطی که قرار دارید اول بررسی کنید که چه چیزهایی قابل گفتن اند و چه چیزهایی را بهتر است که نگویید. هوشمندانه انتخاب کنید و موضوعات را عادلانه به بحث بگذارید.

    فال روزانه متولدین مهر ماه

    دوست دارید که یک جشن ترتیب دهید، اما اگر به جزییات کار دقت نکنید ممکن است به جای یک شادمانی جمعی، در نهایت همه چیز به آشفتگی کشیده شود. حتی اگر خودتان در مهمانی کس دیگری شرکت کنید باز هم نقش میزبان را به شما خواهند داد، زیرا می توانید با روی گشاده از مهمان ها پذیرایی کنید. با تمام وجود به دنبال لذت هستید، اما زیاده روی نکنید و راه تعادل را در پیش بگیرید.

    فال روزانه متولدین آبان ماه

    اگر فقط برای مدت کوتاهی تنها باشید می توانید دوباره انرژی های از دست رفته تان را بازیابید و احساس سرزندگی کنید. فرار کردن از مسئولیت های تان امروز به راحتی امکان پذیر است. باید احساسات تان را به تدریج در طول روز بروز دهید، وگرنه ممکن است از تجمع شدت احساسات ناگهان به مرز انفجار برسید. باید راهی پیدا کنید تا اگر ترسی در وجودتان هست از بین برود و به شکل اعمال مثبت بروز کند.

    فال روزانه متولدین آذر ماه

    درگیر جریان های آشفته ی احساسی شده اید، به همین خاطر نمی دانید که دقیقاً کجا باید پا بگذارید. اکنون زمان گفتگو با اطرافیان است، باید از رویاهای تان با آن ها صحبت کنید. از عمیق ترین ترس ها و والاترین رویاهای تان بگویید، همه ی این ها را با کسی که مورد اعتمادتان است در میان بگذارید.

    فال روزانه متولدین دی ماه

    به شدت تمایل دارید که از سوی همکاران تان مورد توجه قرار بگیرید. نسبت به آینده ی خود خوش بین و بیش از پیش برای رسیدن به اهداف تان در تلاش هستید. اگر به قابلیت های خود شک دارید به شما توصیه می شود که ترس ها و تردیدهای تان را کنار بگذارید. احساسات تان را با کسی که به شما نزدیک است در میان بگذارید، این فرصت است برای این که روابط تان را صمیمی تر کنید.

    فال روزانه متولدین بهمن ماه

    امروز ممکن است افسار برنامه ها از دست تان بیرون برود، زیرا مدام به این فکر می کنید که در مرحله ی بعد چه می گذرد. اما بد نیست که از این فرصت استفاده کنید و اهداف تان را قوت ببخشید، مثلاً به آینده ای که برای خودتان می پسندید فکر کنید. یادتان باشد که همه ی کارهای بزرگ از همین قدم اول شروع می شوند.

    فال روزانه متولدین اسفند ماه

    احساسات شدید و غلیظ به افکارتان راه پیدا کرده اند، به همین خاطر به سختی می توانید حقیقت را درک کنید. به دنبال لذت های گذرا نباشید، زیرا در نهایت شما را به رضایت نمی رسانند. پس حواس تان باشد که فریب هوی و هوس را نخورید. اولویت های تان را مشخص کنید و از نو شروع نمایید.

    فال روزانه پنجشنبه 11 مرداد 97

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : فال,روزانه,پنجشنبه,11,مرداد,97, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 164 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 2:19

مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

  • مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

    دراین مقاله بهترین مقاصد گردشگری جهان رابه همراه توضیحات شان بشما معرفی میکنیم، مقصدهای جذابی که خصوصا برای ایرانیان میتواند جالب و چالش انگیز باشد، از کشور زیبای مراکش همسایه جنوبی اسپانیا تا شهر تاریخی استانبول و آثار به جای مانده از تمدن تروایی ها و غذا هاي لذیذشان، تمام مقاصد برتر رابه شما خواهیم گفت، با بخش گردشگری مجله پارس ناز همراه بمانید.

    ۱. مراکش، مراکش

    مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

    همه ی‌چیز مراکش دوست‌داشتنی است. این شهر پر از رنگ و زیبایی و مسجد و ومکان هاي مختلف است که تا مدت‌ها شما را مشغول میکند. در ماه‌هاي گرم تابستان به این کشور سفر نکنید، زیرا دمای هوا بسیار زیاد است.

    ۲. سیم ریپ، کامبوج

    مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

    این شهر که اخیراً یکی از برترین مقصدهای گردشگری جهان معرفی شده است، دارای جاذبه‌هاي گردشگری بسیاری است.

    ۳. استانبول، ترکیه

    مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

    به گزارش پارس ناز، شهر استانبول آثار تاریخی گذشته و زیبایی‌هاي مدرن رابه نمایش می گذارد. پس حتما به این شهر سفر کنید.

    ۴. هانویی، ویتنام

    مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

    هانویی به‌عنوان پایتخت ویتنام و دومین شهر این کشور، یکی از برترین شهر های کشور برای گردشگری است. خیابان‌هاي این شهر بسیار شلوغ بوده و فرهنگ‌هاي مختلف دراین کشور دیده میشود، زیرا بسیار تحت تأثیر چین و فرانسه است.

    ۵. پراگ، جمهوری چک

    مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

    این شهر اروپای مرکزی یکی از مقصدهای موردعلاقه در اروپا است. این شهر مرکز ماء شعیر، خوش‌گذرانی و جاذبه‌هاي گردشگری است. اگر به این شهر رفتید حتما از چسکی کروملوف، که رمانتیک‌ترین شهر اروپا است، دیدن کنید.

    ۶. لندن، انگلستان

    مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

    تعجبی ندارد که شهر لندن، به‌عنوان توریست پذیرترین شهر جهان، دراین فهرست قرار بگیرد. برای شناخت بیشتر شهر لندن می توانید راهنمای سفر به لندن را بخوانید.

    ۷. رم، ایتالیا

    مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

    این شهر با آثار و جاذبه‌هاي هنری و تاریخی فراوان در فهرست ۱۰ مقصد برتر جهان قرار دارد. برای شناخت بیشتر شهر رم می توانید راهنمای سفر به رم را بخوانید.

    ۸. بوئنوس آیرس، آرژانتین

    مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

    پایتخت آرژانتین یک شهر مدرن است که از تاریخ و هنر اسپانیا تأثیر پذیرفته است.

    ۹. پاریس، فرانسه

    مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

    دیدن شهر پاریس دراین فهرست اصلاً تعجبی ندارد. پاریس شهر عشق خوانده میشود، بخصوص برج زیبای ایفل که بخواهید از تراس هتل به آن نگاه کنید. فرقی نمیکند که با عشقتان بخواهید به پاریس سفر کنید یا به‌تنهایی، دراین شهر حسابی بشما خوش می‌گذرد.

    ۱۰. کیپ‌تاون، آفریقای جنوبی

    مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

    بیشتر ساکنان آفریقای جنوبی این شهر را زیباترین شهر جهان می دانند که زیبایی‌ها و مناظر بی‌شماری دارد. اگر به پیاده‌روی یا کوه‌نوردی علاقه دارید، می توانید به این شهر سفر کنید.

    ۱۱. نیویورک سی تی، نیویورک

    مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

    این شهر به معرفی نیازی ندارد. اگر به این شهر سفر کردید حتما از محله‌هاي مختلف آن دیدن کنید.

    ۱۲. زرمات، سوئیس

    مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

    اگر اسکی‌بازی را دوست داشته باشید، از این شهر لذت خواهید برد. این شهر زیبا در اروپا مشهور است و گردشگران بسیاری به آنجا سفر می کنند، بنابر این باید از قبل هتل موردنظر خودرا رزرو کنید.

    ۱۳. بارسلون، اسپانیا

    مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

    این شهر مرکز خوراکی و معماری است. بنابر این اگر به این شهر سفر کردید حتما از محله‌هاي مختلف آن دیدن کرده و از معماری و زیبایی آن لذت ببرید.

    ۱۴. گورمه، ترکیه

    مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

    این شهر زیبا مقصد تعداد زیادی از گردشگران است که با سوارشدن بر بالون بر فراز شهر گردش میکنند.

    ۱۵. یوبود، اندونزی

    مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

    به گزارش پارس ناز، سالانه گردشگران بسیاری به این شهر سفر کرده و از غذا هاي ارگانیک، طبیعت زیبا و غروب این شهر لذت میبرند. مزارع برنج، تپه‌هاي بلند، و ساکنان مهمان‌نواز باعث می شوند که سفر خوبی را تجربه کنید.

    ۱۶. کوزکو، پرو

    مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

    این شهر زیبا جز میراث یونسکو به شمار می رود، بنابر این شکی ندارد که در فهرست ۲۵ شهر برتر جهان قرار بگیرد.

    ۱۷. سن‌پترزبورگ، روسیه

    مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

    پایتخت پیشین شوروی واقعاً زیباست. فرهنگ، تاریخ و هنر این شهر باعث میشود که سفر خوبی داشته باشید.

    ۱۸. بانکوک، تایلند

    مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

    سالانه افراد زیادی به کشور تایلند سفر کرده و از پایتخت زیبای آن لذت می برند، این شهر زیبا و رنگارنگ با طبیعت بکرش توجه هر گردشگری رابه خود جلب می کند.

    ۱۹. کاتماندو، نپال

    مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

    این شهر سال‌هاست که مقصد موردعلاقه تعداد زیادی از گردشگران بوده که متأسفانه براثر زمين لرزه کمی تخریب‌شده است. اما اخیراً تلاش کرده‌اند تا خرابه‌هاي آنرا بازسازی کنند، بهمین دلیل اکنون میتوانید به این شهر سفر کنید و از این شهر لذت ببرید.

    ۲۰. آتن، یونان

    مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

    این شهر اغلب به‌عنوان یک شهر کثیف و نامرتب و با ساکنان سرد، نامیده میشود. اما تاریخ و فرهنگ یونان و شهر آتن قدمت بسیار زیادی دارد، بهمین دلیل حتما ارزش وقت گذاشتن و سفر کردن را دارد.

    ۲۱. بوداپست، مجارستان

    مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

    این شهر که تابه‌حال توسط گردشگران دست‌کم گرفته شده است، رفته‌رفته گردشگران بسیاری رابه خود جذب میکند و امروزه یکی از برترین مقصدهای گردشگری جهان خوانده میشود.

    ۲۲. کویینزتاون، نیوزیلند

    مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

    دراین شهر زیبا میتوانید کارهای مختلفی را تجربه کنید، ازجمله بانجی جامپینگ، کوه‌نوردی، پیاده‌روی، قایق‌رانی و تعداد زیادی از فعالیت‌هاي دیگر.

    ۲۳. هنگ‌کنگ، چین

    مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

    این شهر آسیایی بسیار زیبا بوده و اگر به آنجا سفر کنید، آن‌قدر لذت میبرید که یقیناً باز هم به آنجا میروید.

    ۲۴. دوبی، ایالات‌متحده امارات متحده عربی

    مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

    این شهر که از یک بیابان خشک و بی‌آب‌وعلف پدید آمد، خیلی زود به یکی از مقصدهای موردعلاقه گردشگران تبدیل شد. بی شک بهترین خطوط هوایی دراین شهر فعالیت می کنند، بنابر این از هرکجای جهان میتوانید به این شهر مدرن و زیبا سفر کنید.

    ۲۵. سیدنی، استرالیا

    مقاصد برتر گردشگری جهان | بهترین مقصدها برای ایرانیان

    به گزارش مجله گردشگری پارس ناز، این شهر رؤیایی که پایتخت فرهنگی استرالیا است، پل سیدنی و خانه اپرا را در خود جای‌داده که می توانید ازآن‌ها دیدن کنید. اگر از جای دوری به این شهر سفر کرده باشید، شاید نخستین جاییکه بروید یک کافه باشد تا فنجانی قوه نوشیده و کمی استراحت کنید.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : مقاصد,برتر,گردشگری,جهان,بهترین,مقصدها,برای,ایرانیان, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 130 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:04

مبانی نظری ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از تحلیل پوششی داده

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از تحلیل پوششی داده

    دید کلی :

    هدف از این مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک کشاورزی با تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

    توضیحات کامل :

    دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

    هدف از این پژوهش ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک کشاورزی با تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد.

    چکیده
    ارزیابی عملکرد یک واحد تصمیم گیرنده در تقابل با واحدهای تصمیم گیرنده دیگر، فرآیندی رقابتی است که این ارزیابی توسط مدل های تحلیل پوششی داده ها به طور دقیق و منظم و با پیشنهاد راهکارهای بهبود در کارایی، ارائه می شود. پس از تعیین عملیاتی ورودی ها و خروجی های تحقیق، با استفاده از روش برنامه ریزی خطی ناپارامتریک (DEA)، کارایی فنی 32 شعبه از شعبات بانک کشاورزی استان گیلان، با فرض بازدهی متغیر نسبت به مقیاس و در حالت ورودی محور بررسی شده است. تحلیل پوششی داده ها (DEA)  یک تکنیک غیرپارامتری برای اندازه گیری کارایی نسبی واحدهای تصمیم گیرنده (DMU)  است که در آن امکان استفاده از چندین ورودی و چندین خروجی وجود دارد.

    در مدل DEA با تشکیل مدل های برنامه ریزی خطی مناسب، کارایی هریک از واحدهای تصمیم گیرنده محاسبه می شود. بر اساس نتایج بدست آمده از مدل بازدهی ثابت (CCR)، تعداد 9 شعبه (رشت، کلاچای، پره سر، سنگر، چابکسر، منجیل، خشک بیجار، صومعه سرا و رستم آباد) از 32 شعبه مورد بررسی از بین شعبات بانک کشاورزی استان گیلان، کارا (کارایی برابر یک) بوده اند. اما زمانی که بازدهی متغیر باشد، علاوه بر شعبه های کارا در بازدهی ثابت، شعبه های تالش، فومن، رضوانشهر، لشت نشاء، زیبا کنار، مدیریت گیلان، لوشان و واجارگاه، نیز کارا می باشند و سایر شعبه ها در هر دو حالت بازدهی ثابت و بازدهی متغیر، غیر کارا می باشند. میانگین کارایی شعبه ها ی ناکارا برابر با 0.889  می باشد و این بدین معناست که شعبه های ناکارا به طور میانگین می توانند با 89  درصد از منابع خود، همان سطح جاری محصولات را داشته باشند.


    کلمات کلیدی:

    ارزیابی عملکرد، تحلیل پوششی داده ها، کارایی

    اهمیت موضوع و انگیزه انتخاب آن 
    سیستم بانکی در ایران همچون سایر کشورها به روش های مختلف از جمله تجهیز منابع، تدارک نقدینگی، ارائه ابزار پرداخت، اعطای تسهیلات، ایجاد تعامل میان سرمایه گذاری و پس انداز و ایجاد تعادل در بخش خارجی بر کل عملکرد اقتصاد کشور تاثیر می گذارد. در واقع مهمترین فعالیت سیستم بانکی، جمع آوری منابع مالی و تخصیص آن به بخش های مختلف اقتصادی است. بانک ها، سپرده های سرمایه گذاران را جذب کرده و آنها را در قالب تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار می دهند. به این ترتیب، از یک سو بانک یکی از ارکان مهم در تجهیز پس اندازهای خرد و کلان و هدایت آن به سمت بنگاه های تجاری و تولیدی است و از سوی دیگر، عامل تبدیل سرمایه های راکد اقتصادی به عوامل مولد می باشد. بنابراین، می توان گفت که نظام بانکی کشور مهم ترین جزء تشکیل دهنده بخش مالی اقتصاد بوده که حجم عملیات آن به مراتب بیش از سایر اجزای بخش مالی ( شرکت های بیمه، بورس اوراق بهادار، شرکت های سرمایه گذاری و موسسات خصوصی نوپا) است (عیسی زاده و همکار، 1389، 60).


        سازمان ها تا زمانی که برای بقاء تلاش می‌کنند و خود را نیازمند حضور در عرصه ملی و جهانی می‌‌دانند، باید اصل بهبود مستمر  را سرلوحه فعالیت خود قرار ‌دهند. این اصل حاصل نمی‌شود، مگراینکه زمینه دستیابی به آن با بهبود مدیریت عملکرد امکان‌پذیر ‌شود. این بهبود را می توان با گرفتن بازخور لازم از محیط درونی و پیرامونی، تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدهای سازمان، مسئولیت‌پذیری و جلب رضایت مشتری، با ایجاد و بکارگیری سیستم ارزیابی عملکرد با الگوی متناسب، ایجاد کرد. سیستم ارزیابی عملکرد با الگوی مناسب به انعطاف‌پذیری برنامه‌ها و اهداف و ماموریت‌ سازمان ها در محیط پویای امروزین کمک قابل توجه می‌نماید.

    ارزیابی و اندازه‌گیری عملکرد و توسعه آن به فرهنگ‌سازی و ارتقاء فرهنگ سازمانی نیاز دارد (حسین زاده و همکاران، 1387، 19). زیرا فقدان وجود نظام ارزیابی و کنترل در یک سیستم به معنای عدم برقراری ارتباط با محیط درون و برون سازمان تلقی می‌گردد که پیامدهای آن کهولت و نهایتاً مرگ سازمان است. ممکن است بروز پدیده مرگ سازمانی به علت عدم وقوع یکباره آن، از سوی مدیران عالی سازمان ها احساس نشود. لکن مطالعات نشان می‌دهد فقدان نظام کسب بازخورد امکان انجام اصلاحات لازم برای رشد، توسعه و بهبود فعالیت های سازمان را غیر ممکن می‌نماید، سرانجام این پدیده مرگ سازمانی است.(عادلی، 1384: 125). علم مدیریت نیز مبین مطالب مذکور است. هرچه را که نتوانیم اندازه‌گیری کنیم نمی‌توانیم کنترل کنیم و هرچه را که نتوانیم کنترل کنیم مدیریت آن امکان ‌پذیر نخواهد بود. موضوع اصلی در تمام تجزیه و تحلیل‌های سازمانی، عملکرد است و بهبود آن مستلزم اندازه‌گیری است و از این رو سازمانی بدون سیستم ارزیابی عملکرد قابل تصور نمی‌باشد. 

    چهارچوب نظری پژوهش
    چهارچوب نظری، بنیانی است که تمامی پژوهش برآن استوار می شود. این چارچوب شبکه ای است منطقی، توصیفی و پرورده، مشتمل بر روابط موجود میان متغیرهایی که در پی اجرای فرآیندهایی چون مصاحبه، مشاهده و بررسی پیشینه ی تحقیق، شناسایی شده اند. چهارچوب نظری روابط میان متغیرها را روشن می کند، نظریه هایی که مبانی این روابط هستند را می پروراند و نیز ماهیت و جهت این روابط را توصیف می کند. همان گونه که بررسی پیشینه، مبانی چهارچوب نظری را تشکیل می دهد، یک چهارچوب نظری خوب نیز در جای خود، مبنای منطقی لازم برای تدوین فرضیه های آزمون پذیر را فراهم می آورد (سکاران ، ۱۳۸۶: ۹۵-۹۴). این پژوهش با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها، با درنظر گرفتن چهار ورودی (هزینه پرسنلی، هزینه اداری، تعداد پرسنل و سابقه کار پرسنل) و سه خروجی (میزان تسهیلات اعطایی، میزان سپرده ها، خدمات) کارایی شعب بانک کشاورزی استان گیلان را مورد بررسی قرار داده است. 


     

    تحلیل پوششی داده ها، یکی از روش های معتبر در اندازه گیری کارایی نسبی موسسات مشابه، بر اساس ورودی ها و خروجی هاست. مدل های DEA، میزان توانایی هر واحد تصمیم گیرنده (DMU) در تبدیل ورودی ها به خروجی ها را ارزیابی می کند که این میزان توانایی، " کارایی" نامیده می شود. به عبارت دقیق تر، در این گونه مدل ها با توجه به جایگاه واحدهای مورد بررسی، ابتدا مجموعه امکان تولید را مشخص می سازد. این مرز نشان دهنده جایگاه بهترین تبدیل ورودی ها به خروجی هاست. این مرز را مرز " کارا" گویند. سپس ارزیابی واحدها بر اساس فاصله آنها از این مرز، انجام می شود و راهکارهای بهبود کارایی، بر مبنای نزدیک شدن به مرز انجام می گیرد. در تحلیل پوششی داده ها، به دلیل عدم استفاده از تابع تولید، هیچگونه پیش داوری از قبل بر روی موسسات مورد بررسی اعمال نمی شود و لذا مدل های DEA، به سبب استفاده از فرضیات کمتر در روند ارزیابی موسسات، جایگاه خاصی نسبت به مدل های مشابه پیدا کرده اند(علیرضایی و همکاران، 1387، 265). 

       چون همه شعبات یک بانک کارآ نیستند و دانستن این مطلب که کدام شعبه کارآ و کدام شعبه ناکارآ بوده و عامل ناکارآیی را مشخص نموده ، محقق برآن شد تا به تحقیق حاضر اقدام نماید.  جه انجام این تحقیق ما با استفاده تکنیک تحلیل پوششی داده ها و با کمک 4 نهاده یا ورودی شامل هزینه های اداری ، هزینه پرسنلی،تعدادپرسنل و سابقه کار پرسنل و همچنین 3 ستاده یا خروجی شامل میزان تسهیلات،میزان میزان سپرده و ارائه خدمات کارآیی شعبات بانک کشاورزی استان گیلان را مورد ارزیابی قرار دهیم.بنابراین با توجه به مطالب فوق، مساله اصلی تحقیق این است که، عملکرد شعب بانک کشاورزی گیلان با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها چگونه است؟   همچنین این پژوهش در نظر دارد کارایی فنی و مدیریتی شعب را با توجه به میزان نهاده های در اختیار هر شعبه و ستانده های حاصل، اندازه گیری و از این طریق شعب را بر مبنای کارایی شان، رتبه بندی نماید. 


    فهرست مطالب
    چکیده    4


    فصل دوم: مروری برادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق    19
    2-1مقدمه    19
    2-2تعریف ارزیابی عملکرد    20
    2-3 اهمیت ارزشیابی عملکرد    21
    2-4 اهداف ارزیابی عملکرد    22
    2-5 مزایا و معایب ارزیابی عملکرد    22
    2-6 فرآیند ارزیابی عملکرد    24
    2-7 اصول حاکم بر ارزیابی عملکرد    26
    2-8 سیستم های ارزیابی عملکرد سنتی و نوین    27
    2-9 ابعاد ارزیابی عملکرد    30
    2-10 مفهوم کارایی و انواع آن    31
    2-10-1 انواع کارایی    32
    2-10-2 انواع کارایی از نظر فارل    34
    2-11 تفاوت بهره وری و کارایی    36
    2-12  روش های معمول در اندازه گیری کارایی    39
    2-12-1  روش های تحلیل نسبت    39
    2-12-2 روش روند    40
    2-12-3 روش درصد    40
    2-12-4 روش مقایسه    40
    2-12-5 روش شاخص    40
    2-12-6 روش تحلیل مرزی    41
    2-13 اندازگیری کارائی ازطریق تابع مرزی تصادفی    45
    2-13-1 مدل مرزی معین و آماری     45
    2-13-2 تابع تولید مرزی تصادفی    45
    2-14 اندازه گیری کارایی به روش تحلیل پوششی داده ها (DEA)    49
    2-15 مزایا و معایب تحلیل پوششی داده ها    56
    2-16 مفاهیم ورودی و خروجی    57
    ورودی ها و خروجی های تحقیق شامل    58
    پیشینه تحقیق    58


    منابع    

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : مبانی,نظری ارزیابی,عملکرد,بانک,با,استفاده,از,تحلیل,پوششی,داده, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 196 تاريخ : جمعه 12 مرداد 1397 ساعت: 8:20

پرسشنامه ارائه مکانیزمی برای ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران

  • پرسشنامه ارائه مکانیزمی برای ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران

    دید کلی :

    هدف از این پرسشنامه ایجاد ساختاری برای ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران در پروژه های عمرانی (با مطالعه موردی پیمانکاران سازمان مهندسی و عمران شهر تهران) بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

    توضیحات کامل :

    دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسي صنایع مدیریت سیستم و بهره­ وری

    *** این پرسشنامه دارای 217 سوال در گویه های مختلف می باشد


    چکيده:
         دستيابي به معیارها و مولفه‌های ارزیابی عملکرد پیمانکاران در حوزه HSE یکی از مهمترين دغدغه‌های سازمان‌های پیشرو است که منجر به کاهش هزینه‌های مستقیم و غیر مستقیم سازمان می‌گردد. در این تحقیق سعی شده تا با شناخت شاخصه‌هایی برای ارزیابی عملکرد پیمانکاران فعال در حوزه‌های عمرانی- شهری از دیدگاه بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE)، مدلی ارائه گردد تا به کمک آن بتوان پیمانکاران را با یک سنگ محک ارزیابی و رتبه‌بندی نمود. این تحقیق به دنبال آن است تا به سازمان‌های پیشرو که موضوعاتی همچون بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست (HSE) را جزء اولویت‌های کاری خود در پروژه‌ها برمی‌شمارند، این پیام را برساند تا با شناخت شاخصه‌های مناسب در حوزه HSE و ارزیابی مناسب پیمانکاران خود نه تنها می‌توانند در کاهش هزینه‌های مشهود و غیر مشهود ناشی از عدم رعایت اصول HSE در فعالیت‌های برون‌سپاری شده به غیر، اقدامی اثربخش و کارا انجام دهند بلکه معیاری مناسب برای انتخاب‌های آتی پیمانکاران به دست خواهد آورد.

    اين تحقيق از لحاظ نوع هدف، كاربردي و از لحاظ نوع روش توصيفي- کیفی است. ابزارهای این تحقیق در بخش جمع‏آوری اطلاعات جهت تعیین ویژگی‏های مدل ارزیابی، نظرسنجی (از طریق انجام مصاحبه‏ های آزاد با خبرگان) و مطالعات میدانی است. برای تحلیل اطلاعات از روش امتیازدهی (توسط خبرگان) و جهت تست مدل از مطالعه موردی استفاده شده است. در ابتدای تحقیق، به وسیله پرسشنامه‌های بازی که در اختیار خبرگان در حوزه‌ HSE قرار می‌گیرد و همچنین با انجام مطالعات کتابخانه‌ای، ویژگی‌های یک مدل مناسب برای ازریابی عملکرد HSE پیمانکاران در پروژه‌های عمرانی شهری شناسایی می‌گردد. پس از اعتبارسنجی نتایج اولیه به دست آمده، با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)، به این شاخص‌های به دست آمده با توجه به درجه اهمیت‌شان وزن اختصاص می‌یابد. شاخص‌های شناسایی شده و اوزان اختصاص یافته با استفاده از پرسشنامه‌هایی که در اختیار خبرگان قرار خواهد گرفت، اعتبارشان سنجیده می‌گردد. در پایان نیز ساختار طراحی شده را برای گروهی از پیمانکاران سازمان مهندسی و عمران شهر تهران اجرایی می‌نماییم تا روایی مدل طراحی شده مورد ارزیابی قرار گیرد. 
     

     

    3-1)    روش جمع‌آوري داده‌ها
    داده‏های مورد نیاز این تحقيق به منظور ارائه یک مدل برای شاخص‌های ایمنی، بهداشتی و زیست‏محیطی در مرحله اول به صورت کتابخانه‏ای جمع‏آوری گردید. کتب انگلیسی و فارسی موجود در کتابخانه برخی از دانشگاههای تهران، پایان‏نامه‏های دانشجویی، سایت‏های اینترنتی مرتبط، مقالات نشریات، کنفرانس‏ها و همایش‏هایی با موضوعات مهندسی ایمنی و مدیریت HSE و ارزیابی عملکرد پیمانکاران از جمله مراجع مورد استفاده به منظور جمع‏آوری ادبیات تحقیق بوده است. در حوزه ارزیابی عملکرد مدیریت HSE از برخی مستندات موجود در صنایع مختلف از جمله چند مجتمع پتروشیمی و سازمان مهندسی عمران شهر تهران نیز استفاده شد. 
    پس از انجام مطالعات كتابخانه‌اي، جهت تعیین ویژگی‏های مدل ارزیابی ریسکهای HSE، مصاحبه‏ای با تعدادی از متخصصین HSE صورت گرفت. این متخصصین شامل اساتید دانشگاه، مدیرانHSE، سرپرستان و کارشناسان ایمنی، بهداشت و محیط زیست در صنایع مختلف و برخی کارشناسان، مدرسان و مشاورانHSE در شرکت‏های مشاوره و آموزش بودند. در مجموع در فاصله زمانی نزدیک به دو ماه فرصت مصاحبه با 25 نفر از متخصصین فراهم شد. 

     

    *** این پرسشنامه دارای 217 سوال در گویه های مختلف می باشد

    تعیین شاخص‌ها و وزن‌دهی آنها
    پس از جمع آوری داده‌ها از سوی خبرگان و تجزیه و تحلیل آنها، شاخص‌های معرفی شده با توجه به محتوا و موضوعی که در مورد آن بحث می‌نمایند به 5 گروه اصلی طبقه‌بندی گردیدند که نتایج آن در جدول 3-2 قابل مشاهده است. 

    جدول 3-2- گروه‌بندی شاخص‌ها، پس از طبقه‌بندی آنها 
    ردیف    طبقه تخصیص یافته با شاخص بیان شده    تعداد شاخص زیر مجموعه    فراوانی طرح شاخص توسط خبرگان
    1    شاخص‌های مربوط به سيستم مديريت HSE    40    25
    2    شاخص‌های به ملاحظات ایمنی در پروژه‌های عمرانی    124    25
    3    شاخص‌های به ملاحظات بهداشتي در پروژه‌های عمرانی    41    25
    4    شاخص‌های به ملاحظات زيست محيطي در پروژه‌های عمرانی    8    21
    5    شاخص‌های به ملاحظات منظر شهری در پروژه‌های عمرانی    5    14

    لازم به ذکر است که این نتایج  بدون در نظر گرفتن اهمیت/ ضریب وزنی آورده شده است. 

    *** این پرسشنامه دارای 217 سوال در گویه های مختلف می باشد

    جدول 3-3- حوزه‌های شناسایی شده مربوط به گروه شاخص‌های مرتبط با سیستم‌ مدیریت  HSE
    ردیف    طبقه تخصیص یافته با شاخص بیان شده    تعداد شاخص‌های شناسایی شده    فراوانی طرح شاخص توسط خبرگان    وزن محاسبه شده
    (نرمال شده)
    1    خط مشي ، اهداف وHSE_PLAN    4    20    0.19
    2    ارزيابي پيمانكاران فرعي    3    18    0.13
    3    ارتباطات    3    17    0.12
    4    مديريت ريسك    2    16    0.08
    5    ساختار سازماني    3    15    0.11
    6    مديريت منابع انساني    2    12    0.06
    7    فرهنگ سازي    3    8    0.06
    8    واكنش در شرايط اضطراري    4    8    0.08
    9    مميزي و بازرسي    1    6    0.01
    10    گزارش دهي و تجزيه و تحليل حوادث    1    6    0.01
    11    مجوز كار    2    5    0.02
    12    آموزش    9    5    0.11
    13    بازنگري مديريت    3    2    0.01

    جدول 3-4- حوزه‌های شناسایی شده مربوط به گروه شاخص‌های مرتبط با ایمنی
    ردیف    طبقه تخصیص یافته با شاخص بیان شده    تعداد شاخص‌های شناسایی شده    فراوانی طرح شاخص توسط خبرگان    وزن محاسبه شده
    (نرمال شده)
    1    آراستگي محيط كار    5    16    0.04
    2    ايمني انبار    10    21    0.11
    3    ايمني ماشين آلات و تجهيزات    16    18    0.15
    4    حريق    5    15    0.04
    5    جوشكاري و برشكاري    9    13    0.06
    6    ايمني در برق    10    11    0.06
    7    محصور سازي    9    10    0.05
    8    علائم هشدار دهنده    5    14    0.04
    9    انحراف ترافيك    7    16    0.06
    10    حفاري و گودبرداري    10    22    0.12
    11    كار در ارتفاع    7    20    0.07
    12    فضاي بسته    7    15    0.06
    13    آرماتور سازي و آرماتوربندي    4    11    0.02
    14    تجهيزات حفاظت فردي    5    24    0.06
    15    بچينگ    3    3    0.01
    16    ايمني مواد    4    7    0.01
    17    مديريت ابزار    1    17    0.01
    18    كمپ اسكان    7    7    0.03

    جدول 3-5- حوزه‌های شناسایی شده مربوط به گروه شاخص‌های بهداشتی
    ردیف    طبقه تخصیص یافته با شاخص بیان شده    تعداد شاخص‌های شناسایی شده    فراوانی طرح شاخص توسط خبرگان    وزن محاسبه شده
    (نرمال شده)
    1    آبدارخانه    6    21    0.19
    2    آشپزخانه    11    21    0.35
    3    نمازخانه    2    16    0.05
    4    غذاخوري    4    16    0.1
    5    حمام    5    12    0.09
    6    سرويس بهداشتي    6    12    0.11
    7    بهداشت حرفه اي    6    12    0.11
    8    آب آشاميدني    1    11    0.02

    جدول 3-6- حوزه‌های شناسایی شده مربوط به گروه شاخص‌های زیست محیطی
    ردیف    طبقه تخصیص یافته با شاخص بیان شده    تعداد شاخص‌های شناسایی شده    فراوانی طرح شاخص توسط خبرگان    وزن محاسبه شده
    (نرمال شده)
    1    جلوگیری و کنترل آلودگی‌های آب    1    19    0.14
    2    جلوگیری و کنترل آلودگی‌های خاک    1    18    0.14
    3    جلوگیری و کنترل آلودگی‌های هوا    1    17    0.13
    4    جمع آوری زباله‌ها    1    18    0.14
    5    مهار گرد و غبار    1    17    0.13
    6    کنترل دود ماشین‌آلات    1    15    0.11
    7    جلوگیری و کنترل آلودگی صوتی    1    15    0.11
    8    روش‌های دفع و تصفیه فاضلاب    1    14    0.11

    جدول 3-7- حوزه‌های شناسایی شده مربوط به گروه شاخص‌های مرتبط با منظر شهری
    ردیف    طبقه تخصیص یافته با شاخص بیان شده    تعداد شاخص‌های شناسایی شده    فراوانی طرح شاخص توسط خبرگان    وزن محاسبه شده
    (نرمال شده)
    1    زیباسازی محیط کارگاه    1    12    0.24
    2    ضبط و ربط محیط بیرونی کارگاه    1    14    0.28
    3    ایمنی مسیرهای تردد عابرین    1    10    0.20
    4    علائم هشدار دهنده و اطلاع رسان    1    14    0.28


     

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : پرسشنامه ارائه,مکانیزمی,برای,ارزیابی,عملکرد,HSE,پیمانکاران, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 170 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 13:34

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : محصولات,ارایشی,با,کیفیت,و,ارزان, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 367 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 2:34

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 205 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 19:07

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 148 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 19:03

لینک دوستان

خبرنامه